A sikeres partnerséget és együttműködést meghosszabbították a 2024-es Forma–1-es szezonra
NEW YORK–(BUSINESS WIRE)–A Z Capital Group (ZCG) ma bejelentette, hogy partnerséget írt alá a Scuderia Ferrarival a 2024-es Forma–1-es szezonra. Az újabb elköteleződéssel tovább folytatódik a 2023-ban indult sikeres partnerség a ZCG és a Scuderia Ferrari között.
A 2023-as partnerség számos innovatív és az együttműködést erősítő kezdeményezést tartalmazott, és a 2024-es Forma–1-es szezonban a ZCG célja, hogy szorosabbra fűzze a kapcsolatot a Scuderia Ferrarival az említett kezdeményezések kibővítése érdekében, és azért, hogy új és kreatív módon érje el a Forma–1 rajongóit világszerte a ZCG nemzetközi ismertségére támaszkodva.
A Scuderia Ferrari 2024-es Forma–1-es autóját 2024. február 13-án, kedden mutatja be. Kiemelt partnerként a ZCG logója a teljes Formula–1-es világbajnokság alatt – kezdve a március 2-i bahreini nagydíjtól – jól látható lesz a festésen. A logó elhelyezésén kívül a partnerség szélesebb együttműködést és sokoldalú elkötelezettséget is magában foglal, ami nyomatékosítja a közös akaratot a siker és a növekedés előmozdítása érdekében a Scuderia Ferrari és a ZCG közötti partnerség vonatkozásában.
„Nagyon büszkék vagyunk erre a kapcsolatra és várakozással tekintünk a Scuderia Ferrari újbóli támogatása elé, valamint arra, hogy építsünk partnerségünk 2023-as szezonban elért sikerére” – mondta James Zenni, a ZCG alapítója és elnök-vezérigazgatója. „A Ferrari következetesen feszegeti az innováció és a globális terjeszkedés határait. A ZCG egyetért a Scuderia Ferrari kiválóságra és stratégiai növekedésre vonatkozó elképzeléseivel, és izgatottan várjuk a további együttműködést, amely a Forma–1 élményét és izgalmát hozhatja el még több rajongó számára világszerte.”
„Örömmel újítjuk meg partnerségünket a ZCG-vel, hiszen osztozunk a kiválóság iránti szenvedéllyel és azzal az igénnyel, hogy feszegessük az innováció határait anélkül, hogy megfeledkeznénk azokról az értékekről és felhatalmazásról, amelyek tevékenységi területünkön szerzett több évtizedes tapasztalatból erednek” – mondta Lorenzo Giorgetti, a Scuderia Ferrari versenybevételekért felelős igazgatója. „Szívesen dolgozunk tovább a ZCG-vel annak érdekében, hogy szélesebb közönséget érjünk el, amellyel megoszthatjuk a Forma–1 egyedülálló élményét és a Scuderia Ferrari különleges világát.”
A világ egyik legizgalmasabb és legrangosabb motorsportversenye, a Forma–1 népszerűsége az elmúlt években ugrásszerűen megnőtt, különösen az Egyesült Államokban. A televíziós nézettség 2018 és 2023 között megduplázódott Amerikában, és a 2023-as szezonban átlagosan 1,11 millióan nézték a futamokat. A ZCG továbbra is elkötelezett, hogy a sportág történetének legsikeresebb csapatával, a Scuderia Ferrarival való együttműködés révén támogassa a Forma–1 növekedését.
Amit a ZCG-ről tudni érdemes…
A ZCG a magánpiaci vagyonkezelés, az üzleti tanácsadói szolgáltatások, a technológia fejlesztés és megoldások piacán vezető szerepet tölt be.
A ZCG vezetői közel 30 éven át több tízmilliárdnyi tőkét fektettek be, és az iparágban vezető eredményeket értek el a magántőke és hitelezés terén.
A ZCG mintegy 7 milliárd dollárnyi kezelt eszközállománnyal rendelkezik, befektetői pedig a legnagyobb és legfejlettebb globális intézményi befektetők közé tartoznak. Vannak köztük nyugdíjalapok, alapítványok, állami befektetési alapok, központi bankok és biztosítótársaságok.
A ZCG globális csapata több mint 400 szakemberből áll. További információért látogasson el a következő weboldalra: www.zcg.com .
Forrás: MTI